Search This Blog

Saturday, February 26, 2011

JAGALAH BADAN ANDA

Sejak kebelakangan nie..
aku semakin pemalas, kuat tido dan kuat juga makan
ish2, itu psal lah blog ni dah lamaaa jugak tak update :)

jangan risau. harap2 kemalasan yg melanda diriku ini tidak berpanjangan.
minngu lepas berat badan aku 70 kg, minggu ni tyme tgh type blog nie 73kg.
pergh! patut lah tercunggap cunggap mcm badak aku main futsal baru2 nie.
takut siuuut klau naik lagi!
hahaha.. mcm prempuan pulak..
tapi biar aku cerita sedikit psal apa aku takut.

member aku, nama dia Usop Boyot. Dulu dia nie kuat melantak.
satu hari dia pegi lah main air dkat bali, pastu ini lah yg terjadi:


 usop nak bangun dari kerusi pun kena pakai bantuan awek


"berat nyo natang ni! makan gapo nie? lembu sekor ko?" 


adeh dah bgun, tapi tak mau berpisah dgn kerusi!


siut, awek usop gelakkan dia, takpe usop bersabar, malam ni hang belasah dia. 


awek2 usop take cover, usop nak kentut kan kerusi tu kluar.

Hmm, ini lah yg aku takutkan ni, 
tapi aku betul2 jeles dgn Usop lah, awek dia HOT woo!!
hahaha.. takpe lah rezeki perut dia.

On the way pegi bali tu, Usop ada cerita, dia naik Air Asia.
dia kata tak selesa langsung, bontot beliau seperti di cucuk2 sepanjang masa
katanya salah Pilot, kurang cekap dan berpengalaman.


tapi lepas tgk gambar facebook dia, baru aku paham..
Hehehe.. Kawan2, bersenam lah selalu dan jaga lah pemakanan!

No comments:

Post a Comment