Search This Blog

Saturday, January 29, 2011

Throw Away Your BOOKS!

LEGAAAAA!!
Akhirnya sampai lah semester break.
tapi cuti semester break ni mmg cuti yg "budget"
apsal? psal gabung dgn Chinese New Year.
kasi lah semester break seminggu earlier than CNY. Kan kan kan? Hehe..

Sblum cuti, ini lah gambaran perasaan aku. eh, tapi aku lelaki..
ni version pompuan aku. cun jugak klau ni version pompuan aku kan? hahaha..

so cuti2 nie, boleh lah aku qada' segala hutang2 tido, charging tenaga, 
tgk movie2 sampai lebam, lepak dgn member sampai papa kedana 
dan makan sampai jadi badak.

org putih panggil coach potato. tapi itu lah tugas murni aku masa cuti..
jaga sofa,panaskan sofa dan make sure tak hilang.. tgk TV tu sampingan jer :)
cuti ni ada dua tiga plan yg dah di atur. Mountain biking dkat Putrajaya dan Extreme challenge dkat Skytrex, Shah Alam. Harap2 both menjadi..
 Klau ada member2 or aweks yg nak ajak kluar amatlah dialu alukan :P

so last but not least, HAPPY HOLIDAYS!
HAVE A BLAST
* agak2 lah blast sampai mcm ni

2 comments:

  1. yeah! tido sampai zuhur, pas asaq men bola..pas maghrib tngok bola,pas isyak men bola lagi..sembang macam haram kat mamak sampai 2-3 pagi..2/3 sebelum subuh baru nak tidoq! haha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. membola lah hang hari2. jgn pulak tido tak bgun2. hehe..

    ReplyDelete