Search This Blog

Saturday, January 15, 2011

FUTSAL JERSEY AND TEAM NAME? Hmm..


okay, kami selalu bermain futsal.
hampir setiap minggu mesti ada skali main.
klau seminggu tanpa futsal, hidup tak tenang. mandi pun tak wangi.
rasanya syiok jugak klau ada baju team sendiri..

so di sini aku ada letak beberapa sample baju.
dalam byk2 ni mana idaman hati korg?

okay, kita start dgn baju adidas ni. 
jujur cakap. ni baju pilihan hatiku. chewah2.
cuba kau tgk team ni., smart tak smart?
aku tanya psal baju diorg, bukan muka ya. Hehe..
baju ni ada colour2 lain jugak, 
ada colour, mcm spain jugak.

baju kedua nie, adidas jugak.
contoh org dah buat:
Baju mcm ni ada colour2 lain jugak. 


next, nike total 90:



contoh org lain: 

next, adidas yg nie.
atau
atau, 

atau kalau nak rasa mcm kelab italia sikit kita pakai lotto / kappa

nak rasa mcm ronaldinho masa bermain?
try tgk sleeveless ni sat..



okay. itu sahaja sample baju yg aku rasa best2.
skrg kita citer psal fonts plak..
 font liga perdana
 font brazil
 font barcelona
 EPL
 Madrid 09
 Puma
 Madrid
 US
 WC 10
 WC

Haa.. So skrg baju kita dah cerita, font pun dah cerita.
Budjet? Hmm, aku rasa nak pau korg antara rm 20- rm40.

Psal number korg, first come first serve ya.
inform dkat aku cepat2 number korg. 
For your info: Number 10 dah diambil Safee Sali ya. Hehe..

No comments:

Post a Comment